Olen itsekin miettinyt vastaavanlaisen autofiktiivisen kirjan kirjoittamista siitä, millaista on elää. 

Ohjaan luovan kirjoittamisen ryhmää mielenterveysyhdistyksessä. Haluan kirjoittaa kirjan ja sen jälkeen jatkaa kirjoittamisen ohjaamista muualla. Kirja on minulle taidonnäyte ja väline päästä tekemään opettamistyötä, johon olen saanut koulutuksen. 

Kasvot.jpg

Tällä hetkellä odotan, että pääsen taas hakemaan Jyväskylän avoimen yliopiston kirjoittamisen opintoihin. Vedän nyt luovan kirjoittamisen ryhmiä vapaaehtoisena ja osa kuluista korvataan. Jyväskylän avoimessa yliopistossa opiskelen nyt suomen kielen perusopintoja sekä draamakasvatuksen opintoja.

Vuonna 1992-1993 olin töissä kansalaisopistossa ja ohjasin lasten- ja nuorten teatteriryhmiä. Se oli vuosi, kun alkoholi jäi pois elämästäni, koska minulla oli työn alla sitä, mistä pidin: TEATTERI.